Tidningar och prenumerationer

Tidningen Nordic Life Science Review 4 nummer

Nordens största magasin inom life science, biotech, medtech och läkemedelsutveckling. Varje kvartalsutgåva belyser viktiga nyheter, investeringar, affärer, intressanta tillväxtföretag, forskningsframsteg samt färgstarka profiler, inom både nordisk och global life science-industri. Ett lyxigt magasin om cirka 80 sidor med högt nyhetsvärde för dig som arbetar inom eller är intresserad av life science.

644 kr

Relaterade produkter

Tidningen L'Express 26 nummer

Tidningen L'Express 26 nummer
730 kr

Kan du lite franska och vill hålla den levande? Att prenumerera på en fransk veckotidning måste vara det klart roligaste och enklaste sättet. L'Express kallar sig en ?internationell nyhetstidning? vilket innebär att den tar upp franska perspektiv på världshändelserna. Ganska lättsmält men samtidigt ovanligt intressant om nyheter, kultur, samhälle och politik. Inte nog med att du håller din franska vid liv, du får bra koll också. Priset är dessutom väldigt bra.

Tidningen Inked Magazine 6 nummer

Tidningen Inked Magazine 6 nummer
720 kr

Inked Magazine är en Amerikansk tidning om tatueringar. Tidningen innehåller artiklar, bilder, mönster och foton av tatueringar samt nyheter inom branchen.

Tidningen Robot 12 nummer

Tidningen Robot 12 nummer
699 kr

Har du en dotter eller son som älskar att sitta försjunken i spel och vill spendera varje vaken timme med sin hobby? Du har nu hittat fram till Sveriges coolaste speltidning för de lite yngre spelarna! Tidningen Robot är en skön paus från exempelvis datorn och tillåter ditt barn att fördjupa sina kunskaper inom sitt favoritspel. Här finner våra små prenumeranter inspirerande råd och tips om Minecraft, Super Mario, Skylanders, Lego och Pokémon. . Såväl nybörjare som proffs finner tidningen som både rolig och lärorik och är en favorit för många yngre spelare runtom hela Sverige. . Utöver roliga och smarta artiklar angående specifika spel i tidningen Robot finner man lite av varje som lyfter spännande nyheter inom spelvärlden med exempelvis kommande spel, häftiga recensioner om både nya och gamla spel samt exklusiva förhands tittar på spel som håller på att skapas! Med en prenumeration på tidningen Robot är man alltid uppdaterad med det senaste samtidigt som man ständigt utvecklas till en bättre spelare. . Känner du någon som skulle tycka om en prenumeration på tidningen Robot? Köp en uppskattad present redan idag och gör någon extra glad! Alla prenumerationer via Tidningskungen avslutas automatiskt. Tidningen delas ut med 12 utgåvor per år och delas ut av förlaget Reset Media AB. Välkommen som prenumerant på Sveriges coolaste speltidning!

Tidningen Börsveckan 10 nummer

Tidningen Börsveckan 10 nummer
980 kr

Börsveckan är en helt oberoende tidning med ett enda mål- att hjälpa våra läsare att göra bättre aktieaffärer. Våra konkreta köp- och säljråd har hjälpt många läsare till god avkastning sedan 1985. Som prenumerant får du: ?Tidningen Börsveckan hem i brevlådan 42 måndagar per år och möjlighet att ladda ned tidningen via nätet redan på söndagen. ?Konkreta köp- och säljråd serverat på ett enkelt språk. ?Tillgång till Börsveckanportföljen ? Essensen av tidningens bästa aktieråd. Portföljen startade 1992 och har slagit index alla år utom ett. I snitt har portföljen avkastat 47 % per år. Nyhet! Nu kan du som prenumerant enkelt följa Börsveckanportföljen via vårt digitala nyhetsbrev. Eftersom Börsveckan är specialiserad på aktieanalys är den avdragsgill i deklarationen, läs mer i Dags att deklarera, sidan 23.

Tidningen Kamratposten 3 nummer

Tidningen Kamratposten 3 nummer
109 kr

Kamratposten firar nu 125 a°r och har varit en va¨n att lita pa° fo¨r miljontals barn och unga. KP står alltid på barnens sida och barnen sja¨lva a¨r med och bidrar till tidningen med insändare, teckningar och framfo¨r allt smarta fra°gor! I Kamratposten a¨r barnens behov av ba°de kul och meningsfull la¨sning i fokus och vi riktar oss precis lika mycket till killar som till tjejer. Fo¨r ALLA barn a¨r va¨rda en schysst, rolig och spännande tidning! Som prenumerant på Kamratposten får läsarna ta del av massor med roligt om allt mellan himmel och jord. Det kan handla om pinsamheter, reportage om de största idolerna samt andra såväl viktiga som roliga artiklar om vetenskap och aktuella nyheter. I varje efterlängtad utgåva lyfter tidningen både frågor och svar från läsarna själva. Det är allt från kärlek och vänskap till frågor om kroppen och knoppen. Ni vet de frågor som kan vara lite svåra att ställa högt till en vuxen? Kamratposten lyser gärna ljus över de frågor som barn och unga vuxna funderar över. Sedan starten 1892 har Kamratposten funnits till för att främja och stärka barns läsande och självförtroende. Kamratposten är en oerhört populär barn- och ungdomstidning, helt fri från annonser och som utkommer kontinuerligt var tredje vecka. Gör någon glad och ge bort en prenumeration på Kamratposten redan i dag!

Tidningen Motorcycle News 52 nummer

Tidningen Motorcycle News 52 nummer
3 787 kr

Motorcycle News är för dig som brinner för motorcyklar. Varje vecka får du ta del av nyheter för motorcyklar som vägtester, sporten och bågar till salu.

Tidningen TVGuiden 52 nummer

Tidningen TVGuiden 52 nummer
455 kr

TVGuiden är den enda tv-tidning du behöver, och dessutom den enda tv-tidning som du kan få direkt hem i brevlådan. TVGuiden är till för dig som vill få bättre översikt på tv-veckan. Tablåerna är lättlästa och lyfter fram de mest populära programmen inom underhållning, natur, lekprogram, nyheter, drama och mycket mer. Dessutom är varje nummer kryddat med spännande reportage om våra främsta tv-personligheter. Prenumerera på TVGuiden, som kan bli din nya favorit när det gäller tv!

Tidningen Classic Rock 13 nummer

Tidningen Classic Rock 13 nummer
1 559 kr

Rockmusik för den mogna rockälskarenClassic Rock är den definativa rösten i rockjournalistik som går backstage för att finna, för första gången i historien, de riktiga berättelserna bakom rocklegender från Led Zepplin till Metallica, till Marilyn Manson och fler utöver dem. Classic Rock ger dig djupgående profiler och artiklar om de verkliga krafterna bakom rockmusik. Fokus på hårdrock, heavy metal och den äldre generationen av ''Rockers''. Intervjuer, nyheter, turnédatum, tillbakablickande artiklar och en stor recensionsektion.

Tidningen Nexus Magazine 6 nummer

Tidningen Nexus Magazine 6 nummer
765 kr

Varannan månad ger Nexus Magazine dig en uppdaterad utgåva fylld med viktig information som de traditionella medierna väljer att ignorera till förmån för kändisdyrkan. Här kan du läsa om spännande röd inom hälso- och sjukvården, svar på tal och nyheter om mind-blowing miljöteknik.